Seni…

Dilime basit gelen şeyler neden yüreğime ağır geliyor ? Neden kolay değil hiç bir ayrılık ? Neden dökülüyor gözden ayrılık damlaları… Hıçkırıklara boğulurken kalbim sensiz İstanbul sağnağında, bir yıldız kadar uzaksın şimdi bana.. Nereye baksam o buğulu gözlerin, ellerimde ellerin yazları martılara simit atan çocuk misali seyrediyoruz birbirimizi uzaktan ama aşık… Yüreğimin en büyük medceziri olan sevgin sığmıyor artık göğsüme, bıraksam güvercinlere karışacak diye korkuyorum, tutsam nefes alamayacak diye.. Sensiz öyle ikilemler yaşıyorum ki kendimi bile unutuyorum sevgilim.. Yorgun düştü ellerim seni aramaktan, dudaklarım kurudu yokluğunda.. İsmini sayıklarken köşe başlarında, vuruldum bileklerimden sensizliğin acısında.. Gölgen düştü geceleri sahile, yakamoz hiç olmadığı kadar aydınlattı bıraktığın karanlıkta, ama bir sen olamadı hiçbirşey.. Hiçbirşey geri getiremedi bendeki seni..

Çok ama çok seviyorum, seni…

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Twitter’dan Son Haberler

