İllüminatinin Geri Sayımı

Gecenin bu saatinde bu yazıyı bana yazdıran şey bir tesadüf. İnternette tesadüf eseri gezerken rastladığım bir site ve merak. Daha önce bu toplulukla ilgili araştırmalarımı bir makalede toplamıştım. Önceki yazılarımda bunu bulabilirsiniz. Gelelim şimdi konumuza, size bazı şeyler yaptıracağım ve hiçbir adımı atlamadan mutlaka yapın hatta gerekirse maddeleri bir kağıda not alın gözünüzü kırpmadan gerçekleştirin bu işlemi. İşte adımlarımız başlıyor.

1.Adım 

http://www.illuminati.org adresine giriyoruz. Ne çıktı karşımıza ? Simsiyah bir sayfa değil mi ? Evet simsiyah bir sayfa peki ne ki bunun gizemi ?

2. Adım 

Şimdi aynı sayfada CTRL+A yapıyoruz. Sol üst köşede birşey dikkatinizi çekti mi ? Evet yanlış görmediniz. Şimdi inceleyin çok kısa. Neye benziyor ? Kesinlikle bir geri sayım yanlış düşünmüyorsunuz..

3. Adım 

Şimdi burası biraz karışık olabileceğinden bu adımı resimle destekleyerek yine de bahsetmek istiyorum sizlere. Programlama bilgisi çok az olan bir kişi dahi bunu çözecektir ancak sizlere ben resimli anlatayım bunu. illuminati.org sayfasında sağ klik yapıyoruz ve “Kaynağı Görüntüle” diyoruz. Not defterinde açılan bir yığın kod çıkıyor ilk başta karşımıza ve bu kodların arasında belirtilen sürenin sonunda sitede yazmasını istedikleri yazı aşağıdaki resimde dikkat edin kodlara göreceksiniz..

Evet yanlış görmediniz. Belirtilen sürenin sonunda ” Özür dileriz, çok geç kaldınız” yazacak sitede..

Bu topluluğun 10 yılda bir felaket çıkarmayı sevdiği düşünüldüğünde (1991 Körfez Savaşı, 2001 İkiz Kuleler Saldırısı) 2011 yılında da bizleri bir şeyler bekliyor demektir. Ya da onların kendilerine has bir takvimi ve geri sayım araçlarına göre bizleri bekleyen bir felaket yakındır kim bilir ?

Lütfen okuduktan sonra görüşlerinizi yorum olarak belirtirseniz beraber bu konuda biraz konuşmuş oluruz…

Kapatmadan  bir video :  http://www.dailymotion.com/video/x9z9az_kanitiyla-illuminati-ve-11-eylul-ge_tech

 

 

20 responses to “İllüminatinin Geri Sayımı

  1. büşra

    şaşırtıcı ceyhun …diyecek bişe bulamadım. adresi face ten attığında bu kadar şaşırtıcı bişe beklemiyordum ama gerçekten de çok şaşırtıcı buldum.

  2. 3 ay içinde olsa olsa suriye işgalinin ardından 600bin askeri israile dayarız, onlarda bize tacnukeleri bir bir dayarlar, pırıl pırıl parıldarız…..

    bu başımızdakilerle malesef olucak iş değil, hiç umutlanmayın.

  3. Bir kahkahayla gülesim geldi.. Adamlar o kadar gizliki arkaplan siyah yani..
    O kadar gizliki Javascript kullanmışlar 🙂

  4. merve

    Bugün tnt de ömer çelakıl da bunu gösterdi programında gerçekten ilginç. Bu tarihten birkaç gün sonra ay tutulması bekleniyormuş onunla da alakalı olabilir gözüyle baktılar ( illüminati oyun kartlarında ayla ilgili bi bölüm vardı ) ama başka bişey de olabilir sonuçta. Onlar da anlam veremedi.

  5. ömer

    diyer oyun kartları içok iyi incelenerek ortaya bişeyler çıkabilir

  6. melih

    Gerçekten çok komik ve amatörce sıkıldıkça açıp gülüyorum bu tarz şeyler gibi bir çok haber vb. var internette :))

    Not:Ama Kim Bilir ? 😀

  7. İlluminati , böyle bir örgüt varmıdır ?

    – Tabiki vardır. Örgüt bilindiği gibi gizli bir örgüttür. Ancak kendilerini günü gelince açıklamaları lazım. Kimileri illuminati şeytanın dinidir. Yani şeytan ” adamlarına vahiy ” gönderiyor. Bakın vahiy dedim yanlış anlaşılmasın. Haber , bilgi , görev anlamında söylüyorum.

    Kimileri bu topluluğun bilimde çok çok gelişmiş olduğunu , kimileri örgüt sadece 1700 lü yılların sonunda kurulduğu ve başka bir iş yapmadığı öne sürülmüştür. Bazılarıda örgüt ilk kuruluş amacından çıkmış başka şeylere ” tek güç ” tek devlete yönelmiştir der.. Dikkat etmek lazım ” geri sayıma ”

  8. Geri sayım süresi değişti.

    • km naparsa yapsın hepsinn bi sahibi var hiçbiri başıboş değil… Allah’ın dediği olur..!

    • naim

      -Mayaların Kullandığı Takvimleri de İnceleyelim 13 26’lara dikkat!…

    • darren

      bi değer sitesinde en üsteki her şeyi gören göze bastığınızda nasanın eş zamanlı uydusunun nasanın sitesindeki bömüne gidiyor artı sitede kendi hiyarşisini anlatırken 1 nci basamakta ayrılıp özgür olursun,2ncide ayrılıp hayatta olursun,,3ncüdede ayrılırsın ama ölürsün yazıllı,,çok korktum)),,ayrıca mor ve ötesinin aşk içinde klibine baktığınızda adanların illuminati üyesi olduğunu görürsünüz,,dünyayı tutuma ve 2 kurucunun resimleri…

  9. mert

    benim geri sayım süremde 36days+23h:38m yazıo bu ne demek biri bana söyliyebilir mi

  10. eylül

    benim arkadaşım bu sayfada geri sayımı yaptı ve ona 2 buçuk dakka çıktı 2 buçuk dakka sonra da ikiz kulelere uçak çarptı…

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Twitter’dan Son Haberler

