Merhaba Blog Dünyası

Blog okumayı çok seviyorum. Giriş cümlesi böyle olmaz diye defalarca okuttular bize lisede ama ben farklı olmayı da seviyorum 🙂 Ezberbozan bir içgüdüm var, elimde değil bu yüzden böyle bir giriş yaptım. Blog okumayı seven bir gün geliyor blog yazmak istiyor ve böylece blog yazarları dünyasına merhaba diyor. Biliyorum yazıları okumak çoğu zaman keyifli gelmeyebilir sizlere sonuçta profesyonel manada yazılar yazamıyorum, benim kişisel olarak beğendiğim dikkatimi çeken şeyler bulacaksınız blogumda ve bu yüzden fazla zaman geçirmemeniz gayet doğal. Ben de bunun bilincinde olarak ilk yazımı fazla uzatmayacağım. Gözlüğümden süzülen yazıları bulmanız dileğiyle, iyi günler herkese…

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Twitter’dan Son Haberler

